موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام من معذرت میخوام

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام من معذرت میخوام

Download New Music Masih & Arash AP – Man Mazerat Mikham

دانلود آهنگ من معذرت میخوام از مسیح و آرش

ترانه و موزیک: مسیح و آرش ای پی, تنظیم: مسعود جهانی

 

 لینک دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ من معذرت میخوام آرش AP

میگن از هر دست بدی پس میگیری ازون دست راسته پس

برو با من نباش که این قلب سنگی بی عاطفه اس

من از قصد بدم که بری میترسم دست دست کنم

من خستم نه اصلا دلم نمیاد که خستت کنم

من معذرت میخوام که بد میشم گاهی دست از سرم بردار از من تکراری

من تو حال خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

من تو حال خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

قلب من قبل تو بد شکست خوبه این واسه تو درس شه پس

الان برو الان نمون که میره دودش تو چشم هر دومون

من معذرت میخوام که بد میشم گاهی دست از سرم بردار از من تکراری

من تو حال خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

من تو حال خودم نیستم جدیدا غریبم با همه این روزا بد مریضم

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

زیر بارون و برف خیسم بی چتر میرم شبیه من ندیدن

برو خوش باش عزیزم برو خوش باش عزیزم ...

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP من معذرت میخوام با لینک مستقیم


لینک دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت اورجینال  128


لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.